портфолио вчителя української мови та літератури

портфолио вчителя української мови та літератури


Презентація на тему: Портфоліо вчителя української мови та літератури. Завантажити презентацію. Отримати код. Працюю над проблемним питанням: “ Інноваційні технології навчання у розвитку творчих здібностей учнів на уроках української мови та літератури. ” МОЄ ПЕДАГОГІЧНЕ КРЕДО Пошук досконалості в Любові, Красі та Дії. Тільки з їх допомогою досягається результат. Слайд 4.


Портфоліо вчителя української мови і літератури « … Найдосвідченіший педагог ніколи не повинен спинятися на досягнутому, бо якщо немає руху вперед, то неминуче починається відставання». В.О. Сухомлинський. 3. Для районного методичного об'єднання Вчителям української мови та літератури. 1.“На шляху до інтеграції “ 2. Інтегровані уроки з української мови та літератури. 3. Калейдоскоп інтегрованих уроків 1.Стаття 2. Конспекти уроків 3. Посібник для вчителів Продукт Особиста розробка Область використання. 19 слайд. Описание слайда: Калейдоскоп інтегрованих уроків /посібник для вчителів української мови та літератури підготувала: Давришева Н.А./ 2012р. 20 слайд. Описание слайда


Досвід роботи на уроках української мови та літератури в 5-7 класах з використанням різних методів навчання. Моя професія - вчитель!Я спішу на урок, де чекають мене. Такі щирі й допитливі очі. Я незчуюся знов, як урок промине,І я з класу піду неохоче. Потім знову урок. Знову зустріч з дітьми. Гріють душу мою їхні очі.І хоч в школі біжать невблаганно роки,Та я іншої долі не хочу! Номер слайду 5. Будемо знайоміВербецька Тетяна Василівна. Дата і місце народження – 20 травня 1982 р.н., с. Шумилів, Бершадський р-н, Вінницька обл. Освіта – вища (Уманський державний педагогічний університет ім.


Новини освіти в україні. Клікніть на картинку нижче й зможете прочитати або скачати. Українська мова. Українська література.


Статут закладу Ліцензія на впровадження освітньої діяльності Свідоцтво про атестацію Структура та органи управління школою Кадровий склад школи Освітні програми, що реалізуються Територія обслуговування Фактична кількість учнів Мова освітнього процесу Наявність вакантних посад Матеріально-технічне забезпечення школи Результати моніторингу якості освіти Річний звіт про діяльність школи Правила прийому до школи Інклюзивне навчання Ліцензія на організацію харчування Положення про академічну доброчесність Положення про внутрішню.


Вчитель української мови та літератури Товкач Ніна Трифонівна. Методика навчання української мови як наука. Портфоліо вчителя початкових класів. Українська мова. Особливості навчання української мови 2016-2017 навчальному році. 2. •Вища кваліфікаційна категорія, старший вчитель, •закінчила Житомирський Державний педагогічний інститут ім І.Франка, • за фахом – вчитель української мови та літератури. •стаж роботи 41 рік www.themegallery.com Company Logo. 3. Проблема вчителя: Здійснення компетентнісного підходу до формування націнально свідомої, духовно багатої особистості, маючої навички ефективної комунікації, готової до розв"язання життєвих проблем засобами мови. 4.


за спеціальністю «Українська мова та література». Моє педагогічне кредо: Віддай людині крихітку себе, за це душа наповнюється світлом… Ліна Костенко. Освіта: вища Стаж роботи: 22 роки Спеціаліст вищої категорії , старший вчитель. Семінар заступників з навчально-виховної роботи: Семінар вчителів-мовників: Відкриті уроки з української мови та літератури. Переможці предметних олімпіад, конкурсу імені Петра Яцика, літературного конкурсу імені.


Аналітичні дані про досвід роботи вчителя української мови і літератури. Пугач Тамари Вікторівни. Тема досвіду: Шляхи формування компетентної. особистості на уроках української мови та літератури. Ідея досвіду: Формування ключових компетенцій учнів за. допомогою рефлексій інших дій. Створення умов для розвитку творчої активності учнів шляхом запровадження інтерактивних методик, в яких використовуються принципи рефлексій, партнерство, креативність, неординарність, толерантність.Створення оптимальних умов для підготовки комунікативно спроможного випускника школи, формування компетентістно орієнт.


Українська мова та література» та кваліфікація вчителя української мови та літератури, зарубіжної літератури. Місце роботи: Немирівський НВК «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів ім.М.Д.Леонтовича-гімназія» та Вінницька академія неперервної освіти педагогічних працівників. Посада: вчитель зарубіжної літератури. Предмети, які викладає: зарубіжна література. Проблемна тема: Роль культурологічного аналізу в практиці викладання зарубіжної літератури. Педагогічне кредо: Хочете щастя для дітей, то готуйте їх не для щастя, а для творчої діяльності. Класне керівництво: 10-А клас. Загальний педагогічни.


Викладач української мови та літератури, російської мови та літератури. ДОСВІД РОБОТИ. 1. Інформаційно-комп"ютерні технології на уроках української мови та літератури. 2. ІКТ на моїх уроках. 17 грудня 2015 р. у школі №126 відбувся тренінг для вчителів української мови та літератури, які викладають в 11-х класах, за темою "Зовнішнє незалежне оцінювання як складова національної системи моніторингу якості освіти". Взявши у ньому участь, я отримала практичну допомогу щодо підготовки учнів до написання власного висловлення під час ЗНО з української мови та літератури. Учениця 11-а класу Анна Смикова посіла 3 місце у районному етапі КОНКУРСУ ЗНАВЦІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ.


В портфоліо вчителя доцільно включати наступні розділи. Зміст. Вступ. Загальні відомості про вчителя. Результати педагогічної діяльності. Науково-методична діяльність. Список аудіо записів. Перелік довідкової літератури і дидактичних матеріалів. Наявність комп’ютера і комп’ютерних засобів вчення (програми віртуального експерименту, контролю знань, мультимедійні електронні посібники і т.д.) Аудіо і відео посібники. Наявність дидактичного матеріалу, збірників завдань, задач, вправ, прикладів, зразків рефератів і загадок, творів і т.д. Інші документи за бажанням вчителя. Портфоліо подається у відповідну атестаційну комісію вчителем, що атестується, не пізніше 2 тижнів до кваліфікаційного випробування.


Использование электронного портфолио в межаттестационный период позволяет учителю корректировать свой индивидуальный маршрут профессионального совершенствования. К тому же, возможно участие в конкурсах, что является плюсом. Основной вариант данного портфолио занял первое место во Всероссийском конкурсе учительских портфолио "Учитель - это звучит гордо"от проекта mega-talant.com.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

відповіді по географії 7 клас о.г стадник нова версія

відео старі геї

ігри рибал кана андроїд