випускну роботу підвищення кваліфікації зауча

випускну роботу підвищення кваліфікації зауча


Методична робота — це цілісна, заснована на досягненнях науки та кращого педагогічного досвіду, система взаємопов’язаної аналітичної, організаційної, діагностичної, науково-практичної, інформаційної діяльності з всебічного підвищення наукового та загальнокультурного рівня педагогічних працівників, удосконалення їхньої професійної компетентності та підвищення ефективності навчально-виховного процесу. Ця розробка допоможе в організації методичної роботи молодим спеціалістам. Інші методичні матеріали на урок Педагогіка скачати.


Методичні рекомендації щодо випускної роботи на курсах підвищення кваліфікації педагогічних працівників в Інституті післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка. 1. Методичні рекомендації щодо виконання випускної роботи на курсах підвищення кваліфікації педагогічних працівників (Завантажити). 2. Електронний освітній ресурс (ЕОР): 2.1.


Випускна робота – це результат самостійної навчальної діяльності слухача курсів підвищення кваліфікації, у процесі якої він узагальнює, оновлює та розширює набуті теоретичні знання, удосконалює свої практичні уміння з обраної теми, впроваджує інноваційні педагогічні та виробничі технології, набуває досвіду дослідницько-творчої роботи, обґрунтовує модель власної діяльності, її результативність тощо. Педагогічні працівники, які перебувають на курсах, обирають форми випускної роботи відповідно до своїх нахилів та уподобань, які відповідають проблематиці курсів та вимогам до їх оформлення. Слухача.


Формами випускної роботи слухачів курсів підвищення кваліфікації можуть бути стаття у фаховому або іншому науково-методичному виданні, публікація в журналі «Вересень», підготовлені й опубліковані в міжатестаційний період; матеріали конкурсу «Учитель року» (всеукраїнський, обласний рівні) та конкурсів фахової майстерності, робота на звання «Методист», проведення авторського майстер-класу, відкритого заняття для слухачів курсів, самостійно розроблене навчальне обладнання. Зміст випускних робіт має бути зорієнтований на потреби галузі, реалізацію нормативних документів, бути практико орієнтованим, спрямованим на реалізацію змістових ліній державних стандартів, напрямів державних програм.


ВИПУСКНА РОБОТА. Положення про випускну (творчу ) роботу слухача курсів підвищення кваліфікації Інституту ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІНОЇ ОСВІТИ ІМЕНІ К.Д.УШИНСЬКОГО. Вимоги до написання випускної роботи слухача курсів підвищення кваліфікації. м. Чернігів. 2.


Плануванню підвищення рівня кваліфікації робітників на підприємстві має передувати робота служби персоналу з аналізу ефективності використання робочої сили в структурних підрозділах за професіями та рівнями кваліфікації, причин зниження середнього розряду робітників, відставання розряду робітників від розряду робіт, виникнення браку продукції з вини робітників і нераціонального використання фонду робочого часу тощо. Підвищення кваліфікації робітників у організації здійснюється за формами, наведеними на рис. 10.3. Рис. 10.3. Форми підвищення кваліфікації робітників у організації. Виробничо-техн.


Роботи слухачів набору грудень 2010 р. - січень 2011 р. Алєксєєнко С. Д., ст. викл. кафедри медпсихології, психодіагностики та психотерапії, факультет психології Курс «Проблеми психології важковиховуваних дітей» Тема: «Важковиховуваність як психолого-педагогічна проблема». Роботи слухачів набору січень - лютий 2011 р. Арендарук А. О., ст. викладач кафедри педагогіки та корекційної освіти, факультет психології Курс «Основи логопедії» Тема: «Ринолалія». Бурмага В. П., доцент кафедри російської історії, історичний факультет Курс «Історія СРСР» Тема: «1917 рік – рік революційних потрясінь».


Підвищення кваліфікації – набуття державними службовцями, головами місцевих державних адміністрацій, їх першими заступниками та заступниками, посадовими особами місцевого самоврядування та депутатами місцевих рад нових та/або вдосконалення раніше набутих компетентностей у межах професійної діяльності або галузі знань. Підвищення кваліфікації здійснюється закладами освіти, установами, організаціями, які мають право надавати відповідні освітні послуги, незалежно від форми власності. За тривалістю та інтенсивністю програми підвищення кваліфікації поділяються на: довгострокові (професійні (сертифі.


Що таке підвищення кваліфікації. розвиток таких необхідних для роботи кожного вчителя компетентностей, як цифрова (включаючи електронне навчання, інформаційну та кібербезпеку), комунікаційна, інклюзивна, мовленнєва тощо. Для керівників закладів освіти та їхніх заступників важлива ще й управлінська компетентність; удосконалення та набуття нових вузькопрофільних, пов’язаних з викладанням певної шкільної дисципліни компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)


Курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників — це важлива складова удосконалення їх педагогічної майстерності і фахової кваліфікації. Чи обов’язково педпрацівникам проходити такі курси? Які гарантії встановлені чинним законодавством для педагогів, які направлені на навчання? Відповіді на ці та інші запитання ви знайдете у нашому сьогоднішньому матеріалі. Які мета та завдання курсів? . Тобто «середню» зберігають за дні проходження курсів підвищення кваліфікації, які припали на робочі дні за графіком роботи працівника. Отже, якщо працівник проходив курси підвищення кваліфікації у свій вихідний день, то середня зарплата за цей день не зберігається.


№ 207 від 27.02.2018 «Про затвердження списку тренерів для підвищення кваліфікації педагогічних працівників та регіональних графіків навчання педагогічних працівників, які навчатимуть учнів перших класів у 2018/2019 і 2019/2020 навчальних роках відповідно до Концепції «Нова українська школа». Лист№ 1/9-144 від 26.02.2018 «Щодо деяких організаційних питань з підготовки педагогічних працівників на сайті студії онлайн-освіти ЕdЕга». № 34 від 15.01.2018 «Про деякі організаційні питання щодо підготовки педагогічних працівників для роботи в умовах Нової української школи». Накази, листи дон зода.


№ 207 від 27.02.2018 «Про затвердження списку тренерів для підвищення кваліфікації педагогічних працівників та регіональних графіків навчання педагогічних працівників, які навчатимуть учнів перших класів у 2018/2019 і 2019/2020 навчальних роках відповідно до Концепції «Нова українська школа». Лист№ 1/9-144 від 26.02.2018 «Щодо деяких організаційних питань з підготовки педагогічних працівників на сайті студії онлайн-освіти ЕdЕга». № 34 від 15.01.2018 «Про деякі організаційні питання щодо підготовки педагогічних працівників для роботи в умовах Нової української школи». Накази, листи дон зода.


Роботи слухачів набору грудень 2010 р. - січень 2011 р. Алєксєєнко С. Д., ст. викл. кафедри медпсихології, психодіагностики та психотерапії, факультет психології Курс «Проблеми психології важковиховуваних дітей» Тема: «Важковиховуваність як психолого-педагогічна проблема». Роботи слухачів набору січень - лютий 2011 р. Арендарук А. О., ст. викладач кафедри педагогіки та корекційної освіти, факультет психології Курс «Основи логопедії» Тема: «Ринолалія». Бурмага В. П., доцент кафедри російської історії, історичний факультет Курс «Історія СРСР» Тема: «1917 рік – рік революційних потрясінь».


Підвищення кваліфікації робітників – це професійно-технічне навчання робітників, що дає змогу розширювати і поглиблювати здобуті знання, уміння і навички на рівні вимог виробництва чи сфери послуг. Особливістю процесу підвищення кваліфікації є те, що в даному випадку викладачі ведуть заняття з робітниками, а не з учнями, як у профтехучилищі чи під час первинної підготовки кадрів на виробництві. Слухачі системи підвищення кваліфікації мають певні знання, уміння та практичні навички з обраної професії, тому вони критично відносяться до організації і змісту навчання, намагаються насамперед, одерж.


Хто може підвищувати кваліфікацію педагога? Суб’єкти підвищення кваліфікації: yy заклад освіти або його структурний підрозділ yy наукова установа yy юридична особа yy фізична особа, в тому числі – фізична особа-підприємець. 2. Всі суб’єкти повинні провадити освітню діяльність у сфері підвищення кваліфікації педагогічних та/або науково-педагогічних працівників. Де може проходити підвищення кваліфікації? . Стажування у інших суб’єктів має відбуватись під керівництвом працівника, який має відповідний досвід роботи та кваліфікацію (далі - керівник стажування). Оплата праці керівника стажування у інших суб’єктів визначається суб’єктами самостійно або на підставі укладених договорів про стажування педагогів.


Підвищення кваліфікації – набуття державними службовцями, головами місцевих державних адміністрацій, їх першими заступниками та заступниками, посадовими особами місцевого самоврядування та депутатами місцевих рад нових та/або вдосконалення раніше набутих компетентностей у межах професійної діяльності або галузі знань. Підвищення кваліфікації здійснюється закладами освіти, установами, організаціями, які мають право надавати відповідні освітні послуги, незалежно від форми власності. За тривалістю та інтенсивністю програми підвищення кваліфікації поділяються на: довгострокові (професійні (сертифі.


4.15. Захист випускних робіт – форма проведення навчального заняття, під час якого слухачі презентують зміст випускних робіт, які є одним із основних показників успішного проходження слухачем курсів підвищення кваліфікації. Види випускних робіт – творчі роботи (виконують спеціалісти та спеціалісти другої кваліфікаційної категорії), авторські проекти (розробляють спеціалісти першої та вищої кваліфікаційних категорій).

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

технологічна карта вирощування ярої пшениці

феї вінкс

відповіді по географії 7 клас о.г стадник нова версія