план екскурсії
план екскурсії
Підготовка вчителя до екскурсії започатковується складанням перспективного тематичного плану й визначенням в ньому місця для цього виду занять. З урахуванням оточення (виробничого. культурного, економічного) учитель намічає об'єкт екскурсії. При цьому він виходить насамперед з того, щоб зміст екскурсії відповідав програмі і вимогам безпеки, був доступним для розуміння учнів.
тури вихідного дня, екскурсії, екскурсійні тури, автобусні тури, екскурсії по Києву, тур вихідного дня, екскурсія, тури по Україні, КолоКрай, kolokray, Україна. kolokray.tour@gmail.com kolokray@ukr.net (050) 33 44 900 (067) 240 32 09 (067) 323 55 77. Екскурсії по Києву. Дитячі тури. Околиці Києва.
Планування навчальних екскурсій для учнів початкової школи, під час яких вони знайомляться з ландшафтом рідного краю, рослинним та тваринним світом, пізнаю. Про матеріал. Планування навчальних екскурсій для учнів початкової школи, під час яких вони знайомляться з ландшафтом рідного краю, рослинним та тваринним світом, пізнають навколишній світ, корисно проводять відпочинок на природі. Перегляд файлу.
Мета нашої програми полягає в тому, щоб ознайомити учнів з історичним минулим і сьогоденням нашої країни, досягненням національної культури, природою, традиціями та звичаями свого народу засобами екскурсій на місцевому матеріалі. Завдання програми навчально-тематичних екскурсій полягає в тому, щоб допомогти педагогічним працівникам у надані учням додаткових знань про рідний край; забезпечити освітнє, пізнавальне та виховне значення екскурсій. Інші методичні.
Розклад екскурсій та турів Україною від туроператора “ВІДВІДАЙ” (). Назва екскурсії чи заходу (основні місця) дата тривалість, дні та ночі вартість, грн., (в т.ч. проживання). Регулярні тури на період Лютий-Березень. Вихідні у Львові (пішохідна екскурсія центральною частиною середньовічного міста, дегустація наливок, екскурсія підземеллями Львова, підйом на Високий замок) кожні Сб-Нд 2 д / 1 н 799.
Лекція 8. Організація і методика проведення екскурсій. План. Екскурсія як метод навчання і форма організації занять. Класифікація екскурсій. Підготовка екскурсії. Проведення екскурсії. Використання в навчальному процесі матеріалів екскурсії. Література 4,с.242-248; 16,с. 367-371; 12, с. 126-138; 8. 1. Екскурсія - це вид навчальної роботи, при якому навчання проводиться на натуральному природному або виробничому об'єкті поза межами школи, чи класу.
Екскурсія. Вона є колективним відвідуванням певного об'єкта з пізнавальною чи навчальною метою для загального культурного розвитку. Сучасна екскурсія є цілеспрямованим ознайомленням екскурсантів із пам'ятками історії, культури, природи, місцями історичних подій, предметами, процесами тощо під керівництвом спеціально підготовленого фахівця - екскурсовода. Найсуттєвішим елементом екскурсії є показ об'єктів та розповідь про них.
У плані проведення екскурсії слід передбачити мету та дидактичні завдання, послідовність огляду екскурсійного об’єкту, завдання для учнів (спільні, групові або індивідуальні), використання екскурсійного матеріалу для подальшої роботи тощо. Проведення екскурсій може здійснюватися як професійним екскурсоводом, так і безпосередньо вчителем. Напередодні екскурсії вчитель має.
Необхідно ознайомитися з науковою літературою, методичними розробками екскурсій, скласти приблизний план (дата, місце і час проведення екскурсії), продумати організаційні заходи і методи підготовки вихованців, ознайомитися з об’єктами екскурсії, визначити в якій мірі вони відповідають її цілям. Перед екскурсією керівник знайомить вихованців з її ціллю, планом, маршрутом, визначає час проведення екскурсії.
Проведення екскурсії про сім чудес Львова. Технологічна карта маршруту. Оцінка й розуміння історичної події, пов'язаної з Оперним театром, Каплицею Боїмів, Підземною кав’ярнею, Вежею Корнякта, Храмом Святого Андрія, Палацом Потоцьких, Собором Святого Юра. Зміст. Вступ. Розділ 1. Розробка тематичної екскурсії. 1.1 Технологічна карта маршруту. 1.2 Таблиця «технологічна карта екскурсії». 1.3 Текст екскурсії. Висновки. Список використаних джерел. Додатки. Вступ.
План: 1.Назваазва підприємства. 2. До якої галузі народного господарства відноситься. 3.Місце знаходження підприємства, його географічне положення. III.Екскурсія. Підчас проведення самої екскурсії необхідно ще раз провести інструктаж з техніки безпеки і нагадати мету екскурсії та завдання які повинні виконати учні. IV.Підсумок екскурсії. Даємо коротку економіко-географічну характеристику підприємства на основі поставлених завдань. V.Домашне завдання.
складати плани екскурсій і розробляти маршрути; володіти екскурсійними методами і прийомами; самостійно проводити екскурсії для груп учнівської молоді. План занять побудований так, щоб перед гуртківцями стояла близька і доступна їм мета. Зміст занять поступово ускладнюється. Наприклад, від бесід про тематику екскурсій по рідному місту до збору матеріалів і складання екскурсійних маршрутів і текстів, а потім до самостійного проведення екскурсій.
Організація і проведення екскурсій Урок-екскурсія може бути комбінованим, вступним, узагальнюючим. В ньому домінуючий спосіб пізнавальної діяльності – безпосереднє сприймання об’єктів природи, їх взаємозв’язків. ІІ група – метеорологи Завдання: скласти опис погоди за поданим планом План Стан неба. Висота Сонця. Температура повітря.
класифікація екскурсій (за змістом екскурсій, за складом учасників, за місцем проведення (вид екскурсії), за способом перебування, за формою проведення, за циклічністю проведення, за метою, завданням та формою проведення); формування екскурсійної тематики (тема та об’єкти, назва екскурсії); елементи педагогіки в екскурсійні роботі; використання елементів психології в екскурсійній практиці; закони логіки та їх застосування в екскурсіях. Екскурсійна методика
Схема (план) всіх екскурсій, незалежно від теми та місця проведення, однакова: ü вступ. ü основна частина. ü заключна частини. Вступ екскурсії поділяється на дві частини — організаційну та інформаційну. В організаційній частині вступу екскурсовод представляє себе, повідомляє тему екскурсії, тривалість, час та місце завершення екскурсії. Далі йде інструкція з проведення екскурсії та правил поведінки у музеї.
Перед кожною екскурсією вчитель повинен провести велику підготовчу роботу, познайомитися з планом місцевості, з окремими елементами природи по наміченому маршруті, прочитати про рослини і тварин своєї місцевості, розробити індивідуальні завдання для учнів і т.д. Особливо треба звернути увагу на самостійну роботу учнів під час екскурсій.
Коментарі
Дописати коментар