плющ м.я., леута о.і., гальона н.п сучасна українська літературна мова збірник вправ

плющ м.я., леута о.і., гальона н.п сучасна українська літературна мова збірник вправ


Для студентів вузів, які вивчають дисципліну Сучасна українська літературна мова. Плющ М.Я., Леута О.І., Гальона Н.П. Сучасна. Збірник входить до комплексу методичного забезпечення курсу сучасної української мови. У ньому подано систему вправ з усіх розділів курсу. Для студентів вузів, які вивчають дисципліну "Сучасна українська літературна мова". Чтобы скачать этот файл зарегистрируйтесь и/или войдите на сайт используя форму сверху. Регистрация.


О. I. Леута Н. П. Гальона. збірник вправ Затверджено Міністерством освіти України як навчальний посібник для студентів вузів, які вивчають дисципліну «Сучасна українська літературна мова». Київ «Вища школа». 1995. БК 8г±т2-УКР=д~ П40. Автори: М. Я. Плющ ( « Ф о н е т и к а » , «Графіка І о р ф о г р а ф і я » , « М о р ф е м н и й склад слова», «Словотвір», «Морфологія», «Синтаксис: С к л а д н е речення. П у н к т у а ц і я » ) ; О. І. Леута («Орфоепія», «Синтаксис: С л о в о с п о л у ч е н н я . П р о с т е речення»); тексти диктантів з контр о л ь н и м и з а в д а н н я м и ) ; Н, П. Галь.


Збірник входить до комплексу методичного забезпечення курсу сучасної української мови. У ньому подано систему вправ з усіх розділів курсу. Для студентів вузів, які вивчають дисципліну "Сучасна українська літературна мова". Найти файл. Похожие разделы. Абитуриентам и школьникам. ОГЭ / ГИА / ДПА. ОГЭ / ГИА / ДПА по украинскому языку. Академическая и специальная литература.


Плющ М.Я., Леута О.І., Гальона Н.П. Сучасна українська літературна мова. Збірник вправ. Вид документа: Книга Рiк видання: 1995 Мiсце видання: К. Видавництво: Вища школа Автор: Плющ М.Я., Леута О.І., Гальона Н.П. Авторський знак: П40 Вид автора: персона Мова: Українська Обсяг: 284с. Шифр: 811.161.2(07) УДК: 811.161.2(07) ISBN: 5-11-004252-7. Примірники.


Наукова бібліотека імені Михайла Максимовича цє структурний підрозділ Київського національного університету імені Тараса Шевченка, та є однією з найбільших і найстаріших вузівських бібліотек. Веб-сайт бібліотеки містить електронний каталог наявних видань, інші онлайнові сервіси та багато різної інформації для читачів.


– 436 с. 7. Сучасна українська літературна мова: підручник / Плющ М.Я., Бевзенко С.П., Грипас Н.Я. та ін.; За ред. М.Я. Плющ – 2-ге вид., перероб. і допов. - К.: Вища школа, 2000. - 429с. 8. Шкуратяна Н.Г., Шевчук С.В. Сучасна українська літературна мова: модульний курс: навчальний посібник. – К.: Вища школа, 2007. – 823с. 9. Ющук І.П. Українська мова. – К.: Либідь, 2004. – 250с. Список рекомендованої літератури. Основна література. 1. Бондар О.І., Карпенко Ю.О., Микитин-Дружинець М.Л. Сучасна українська мова: фонетика. Фонологія. Орфоепія.


Сучасна українська літературна мова [Текст] : підручник / М.Я.Плющ та ін. - К. : Вища шк., 1994. - 414 с. - 0.00 руб. УДК. 808.3(075.8). Рубрики: українська мова украинский язык. Дод.точки доступу: Плющ, М.Я. Примірників всього: 5 АУЛ (5) Свободны: АУЛ (5). У811.161.2 П40. Плющ, М. Я. Сучасна українська літературна мова. Збірник вправ : Навч. посібник для вузів / М.Я. Плющ, О.І. Леута, Н.П. Гальона. - 2-е вид.,перероб. і доп. - К. : Вища шк., 2003. - 287 с. - ISBN 966-642-079-1 : 12.00 грн Доп. Рубрики: украинский язык--литературный. Дод.точки доступу: Леута, О.І.; Гальона, Н.П. Примірників всього: 9 АУЛ (9) Свободны: АУЛ (9). У 811.161.2 С 91. Сучасна українська літературна мова : Підручник для вузів / За ред.М.Я. Плющ.


Сучасна українська літературна мова. Практичний синтаксис словосполучення і простого речення. Учебно-методическое пособие для обучающихся по направлениям подготовки 45.03.01. Збірник вправ : навч. посіб. / М. Я. Плющ, О. І. Леута, Н. П. Гальона. – 2-ге вид., перероб. і доп. – Київ : Вища шк., 2003. – 288 с. Терлак З. М. Українська мова. Збірник вправ із синтаксису та пунктуації / З. М. Терлак. – Львів : Світ, 1999. – 224 с. Тоцька Н. І. Українська пунктуація. Практикум : навч. посіб. / Н. І. Тоцька. – Київ : Вища шк., 1990. – 160 с. Ющук І. П. Практикум з правопису української мови / І. П. Ющук. – 4-те вид. – Київ : Освіта.


Н.П. Сучасна українська літературна мова: Збірник вправ в Украине. ☎+38(067)495-09-85 ✔В наличии 30 тысяч книг ✔Постоянные поступления. Плющ, М.Я.; Леута, О.І.; Гальона. Н.П. Сучасна українська літературна мова: Збірник вправ. Букинистическое издание (б/у). 70 грн. купить. Издательство: К.: Вища школа Переплет: ламинированный твердый Формат: стандартный Год издания: 2003 Страниц: 287 Код товара: 2206 Количество товара: 1 шт. Состояние: хорошее. Збірник входить до комплексу методичного забезпечення курсу сучасної української мови.


6. Основні СТИЛІ сучасної української літературної мови Сучасна українська літературна мова поєднує системи книжного (писемного) й усного літературного мовлення. Функціональна розгалуженість мови породжує стилі літера­ турної мови. С т и л ь (від лат. stylus — загострена паличка для пи­ сання) — система мовних елементів, способів відбору й ужи­ вання їх, об'єднаних певним функціональним призначенням.


Гальона Н.П., кандидат філологічних наук, професор кафедри української мови. інституту української філології НПУ ім. М.П. Драгоманова. С 30 Сучасна українська літературна мова. Збірник вправ і тестів: Навчальний посібник / Г.В. Семеренко, Л.П. Литвин, Н.В. Кавера та ін. — Íàâ÷àëüíà êíèãà — Áîãäàí, 2012. — 232 ñ. ISBN 978-966-10-2536-2. збірник вправ, практичних завдань і тестів з морфології входить до науково-методичного комплексу забезпечення курсу су-часної української літературної мови. Збірник може бути використаний у навчальному процесі за-гальноосвітніх навчальних закладів: коледжів, ліц.


Плющ, М.Я. Сучасна українська літературна мова : навч. посібник для студ. вузів, які вивчають дисц."Сучасна українська літературна мова" : збірник вправ / М.Я. Плющ, О.І. Леута, Н.П. Гальона. К. : Вища школа, 1995. 285 с. ISBN 5-11-004252-7. ББК Ш141.4-923. Издание доступно для работы в читальном зале Научной Библиотеки. Воспользуйтесь услугой "Электронная доставка документов" для заказа копий страниц издания. Услуга предоставляется бесплатно зарегистрированным пользователям.


Сучасна українська літературна мова. Плющ Марія Яківна, Леута Олександр Іванович, Гальона Наталя Павлівна. Всі категорії. Вся тематика. Книга Навчальне видання Шифр:Ш141.4 Авторський знак:П406 Мова:ukr Додаткові відомості щодо назви : Збірник вправ. [Навчальний посібник для студентів вузів] Збірник входить до комплексу методичного забезпечення курсу сучасної української мови. У ньому подано систему вправ з усіх розділів курсу. Для студентів вузів, які вивчають дисципліну "Сучасна українська літературна мова". Дата внесення : 13.07.1981 Переглядів: 0 Популярність: 0%. Новий коментар. Ім`я відправника.


Сучасна українська літературна мова : зб. вправ / М.Я. Плющ, О.І. Леута, Н.П. Гальона. – К. : Вища школа, 2003. – 287 с. Сучасна українська літературна мова : зб. завдань для лабор. робіт / Колоїз Ж.В., Малюга Н.М., Явір В.В. – К. : Знання, 2006. – 356 с. Модулі самостійної роботи. Література. Написання часток із різними частинами мови. Завдання: опрацювання теоретичного матеріалу, виконання вправи № 64 // Практикум з правопису / М.Фурдуй (позиція 6 в списку літератури). – С. 89. Написання вигуків через дефіс. Завдання: опрацювання теоретичного матеріалу, виконання вправи № 233 // Практикум з правопису / І. Ющук (позиція 8 в списку літератури). – С. 172. Практичне заняття № 1.


ВУЗ (учебники, задачники и проч.). СПЕЦИАЛИСТАМ. УКР.МОВА вуз. ДІЛОВА. УКР.МОВА підручники ВНЗ. Плющ. Сучасна українська літературна мова: Збірник вправ. К., 2003. Плющ. Сучасна українська літературна мова: Збірник вправ. К., 2003. В наличии.


Сучасна українська літературна мова / За ред. А. П. Грищенка. —… § 121. Інтер’єктивація. Клас вигуків може поповнюватися шляхом переходу слів і словоформ з інших частин мови. Визначальним у процесі ін- тер’єктивації є зрушення в семантиці повнозначних слів унаслі- док виконання ними вторинних функцій, коли їх основна, н о — м і н а… § 120. Розряди вигуків. Звуконаслідувальні слова. За морфологічним складом сполучники в українській мові поділяються на прості, складні і складені. П р о с т і сполучники морфологічно не членуються на ок- ремі частини, їх в українській мові небагато: і (й), а, ні, та, то, чи, бо,… § 113. Сполучники сурядності і підрядності.


Плющ, М. Я. Сучасна українська літературна мова [Текст] : збірник вправ : навч. посіб. для студ. вузів, які вивч. дисципліну "Сучасна українська літературна мова " / М. Я. Плющ, О. І. Леута, Н. П. Гальона. – К. : Вища шк., 1995. – 286 с. Подано систему вправ з усіх розділів курсу. ISBN 5-11-004252-7. УДК 811.161.2(075.8) ББК 81.411.1я73. Замовити. Додати до списку. Примірники. Місце збереження.


із курсу «Сучасна українська літературна мова: фонетика». Опанасюк Наталії. ТЕМА: Історичні чергування в системі голосних фонем. 1. Виконайте вправу 51 з навчального посібника Плющ М. Я. Сучасна українська літературна мова : зб. вправ / М. Я. Плющ, О. І. Леута, Н. П. Гальона. – К. : Вища шк., 1995. 2. Зробіть фонетичний розбір слова заб’ється.


Сучасна українська літературна мова / За ред. М. Я. Плющ. — К.: Вища шк., 2000. Антоненко-Давидович Б. Як ми говоримо. — К.: Либідь, 1991. Гнатюк Г. М. Дієприкметник в українській мові. — К.: Наук. думка, 1986. Гринчишин Д., Капелюшний А., Сербенська О., Терлак 3. Словник-довідник з культури української мови. — Львів: Фенікс, 1996. Культура української мови: Довідник / За ред. В. М. Русанівсь-кого. — К.: Либідь, 1990. Плющ М. Я., Леута О. І., Гальона Н. П. Сучасна українська літературна мова: Збірник вправ. — К.: Вища шк., 1995. Ющук І. П. Практикум з правопису української мови. — 4-те вид. — .


Сучасна українська літературна мова / За ред. М.Я. Плющ. – К.: Вища шк., 1994. – С. 258-272. 3. Сучасна українська мова / За ред. О.Д. Пономарева. – к., 2001. – с. 169‑177. 4. Ющук І.П. Українська мова. – К.: Либідь, 2004. – С. 369-378. Додаткова література: 1. Волох О.Т. та ін. Сучасна українська літературна мова. – К.: Вища шк., 1989. – С. 194-197. 2. Жовтобрюх М.А., Кулик Б.М. Курс сучасної української літературної мови. – ч. і. – к., 1972. – с. 323-334. Виконати вправи: 1. Плющ М.Я., Леута О.І., Гальона Н.П. Сучасна українська літературна мова. Збірник вправ. – К., 1995. – Впр. № 288, 289,.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

відповіді по географії 7 клас о.г стадник нова версія

відео старі геї

ігри рибал кана андроїд