інструкція з розрахунку наявної пропускної спроможності залізниць україни

інструкція з розрахунку наявної пропускної спроможності залізниць україни


Експлуатація залізниць. розрахунку пропускної спроможності на основі послідовного використання аналітичних, оптимізаційних та імітаційних методів. Ключові слова: пропускна спроможність, транспортна система, залізнична інфраструктура, графік руху поїздів. В работе проведен анализ методов определения пропускной способности железнодорожных участков и направлений на железных дорогах мира.


Пропускна спроможність залізниць залежить від технічного оснащення i прийнятого графіка руху поїздів по перегонам. Графік руху поїздів являє собою графічне зображення розкладу руху поїздів в координатних осях часу (горизонтальна вісь) i відстані (вертикальна вісь) з указанням часу прибуття, відправлення або беззупинкового пропуску поїздів по кожному роздільному пункту. До основких елементів графіка відносяться . Загальна формула для визначення пропускної спроможності перегонів. де N - пропускна спроможність в поїздах або парках поїздів; к – число поїздів (пар поїздів) в одному періоді . 4. Інструкція iз сигналізації на залізницях України.- Київ.: Транспорт України, 1995.


Для розрахунку пропускної спроможності технічних пристроїв при різнорідній структурі поїздопотоку застосовуються два методи: 1) детермінований - використовується на вітчизняних залізницях: спочатку встановлюється максимальна пропускна спроможність у поїздах чи парах поїздів категорії, що переважає на даній лінії. На Укрзалізниці наявна пропускна спроможність, поїздів/добу, визначається діленням добового бюджету часу, відведеного для руху поїздів, на період графіка руху поїздів з урахуванням надійності роботи технічних засобів та тривалості «технологічного вікна». n = , (5.1). В інструкції [15] встановлена тривалість «технологічних вікон» у залежності від цих умов.


Збільшення пропускної спроможності залізниць. Міжнародні критерії оцінювання конкурентоспроможності товару. Непаралельному графіку. Освітлення виробничих приміщень. Наявною пропускною спроможністю залізничної дільниці на перегонах називається максимальна кількість вантажних поїздів (пар вантажних поїздів) встановленої ваги і довжини, яка може бути пропущена через цю дільницю за одиницю часу (доба, година) відповідно до її технічної оснащеності і прийнятого способу організації руху поїздів. Якщо колії в основному спеціалізовано для пасажирського (приміського) руху, то наявна пропускна спроможність визначається у пасажирських (приміських) поїздах.


Потрібна пропускна спроможність повинна бути менше чи дорівнювати наявній при даному технічному оснащенні дільниць та типі графіка руху. Відповідність наявної та потрібної пропускної спроможностей визначають коефіцієнтом нормативного резерву ( ). , (9.5). В таблиці 9.6 наведено розрахунки потрібної та наявної пропускної спроможності, рівня завантаження перегонів, резерву пропускної спроможності у парах поїздів. При розрахунках потрібної пропускної спроможності враховують, що кількість поїздів деяких категорій (приміських, місцевих) може бути різною на окремих перегонах. Таблиця 9.4– Схеми перепуску поїздів через обмежувальний перегін. Порядок пропуску.


Пропускна спроможність перегонів визначається по паралельному графіку руху вантажних потягів, тобто потягів, наступних по перегонах з однаковою швидкістю. Разом з перегінним часом ходу елементами графіка є станційні інтервали, які визначають проміжки часу між звільненням перегону одним поїздом і моментом можливого заняття його іншим. При автоблокуванні застосовують двоколійні пакетні графіки, період яких рівний інтервалу між поїздами в пакеті I, а пропускна спроможність визначається по формулі: N= ,(21). Де 1440- число хвилин в добах; N= = =205 (пар потягів).(22).


Інструкція з розрахунку наявної пропускної спроможності залізниць України. ЦД 0036 : затв. нак. Укрзалізниці від 14.03.2001 р. № 143/Ц / М-во транспорту України, Держадміністрація залізничного транспорту України, Головне управління перевезень. - К. : Транспорт України, 2002. - 375 с. : рис., табл. - ISBN 966-7737-10-1 : 10.00 грн, 20.00 грн.


БИБЛИОГРАФИЧЕСКИЙ СПИСОК. 1. Інструкція з розрахунку наявної пропускної спроможності залізниць України ЦД-0036 [Текст] : затв. : Наказ Міністерства транспорту та зв’язку. України від 23.11.2004 р № 1026. - Київ: Мін-во трансп. та зв’язку України, 2002. - 376 с. 2. Інструкція зі складання графіка руху поїздів на залізницях України ЦД-0040 [Текст] : затв. 4. Інструкція з визначення станційних і міжпоїз-них інтервалів ЦД-0034. [Текст] : затв.: на:каз Укрзалізниці від 01.12.2000 р № 542/Ц. - Київ: Транспорт України, 2001. - 149 с. 5. Звіт з науково-дослідної роботи «Розрахунок максимальної пропускної спроможності дільниці Чорноморська - Берегова (Хімічна)». [Текст] - ТОВ «НВП «УКРТРАНСАКАД». - 2012.


Наявна пропускна спроможність дільниці на перегонах — це максимальна кількість вантажних поїздів (пар поїздів) установленої ваги і довжини, які можуть бути пропущені через цю дільницю за одиницю часу (доба, година) відповідно до її технічної оснащеності і прийнятого способу організації руху поїздів. Якщо колії в основному спеціалізовано для пасажирського (приміського) руху, то наявна пропускна спроможність вимірюється у пасажирських поїздах. Визначається така пропускна спроможність для паралельного.


Інструкція з руху поїздів і маневрової роботи на залізницях України (ІРП) відповідно до основних положень, установлених Правилами технічної експлуатації залізниць України (ПТЕ) та Інструкцією з сигналізації на залізницях України (ІСИ), конкретизує правила: - приймання, відправлення, пропуску поїздів при різних засобах сигналізації, централізації, блокування (СЦБ) та зв'язку на станціях та прилеглих до них перегонів, як за нормальних умов дії засобів СЦБ та зв'язку під час руху поїздів, так і у випадках несправності цих засобів


Пропускна спроможність залізниць Пропускна спроможність залізниці - максимальна кількість поїздів або пар поїздів розрахункової ваги, яку можна пропустити за одиницю часу (годину, добу) за наявної технічної оснащеності ділянок (напрямків) з урахуванням найефективнішого використання споруд і пристроїв. СЛУЖБА БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ Н А К А З Про затвердження Зводу відомостей, що становлять державну таємницю (Звід відомостей, п.7) 12.08.2005 N 440 ( Введено згідно з Наказом Служби безпеки України N 53 від 24.01.2006 ).


– К.: Транспорт України, 2001. 8. Інструкція з розрахунку наявної пропускної спроможності залізниць України. – К.: Транспорт України, 2001. 9. Інструкція зі складання графіку руху поїздів на залізницях України. – К.: Транспорт України, 2002. 10. Правила тяговых расчетов для поездной работы. – М.: Транспорт, 1985. 11. Правила технічної експлуатації залізниць України. – Київ, 2003. 12. Г.М. Кірпа та ін. Розрахунок плану формування поїздів на напрямку. Методичні вказівки до виконання курсового проекту. – Дніпропетровськ, 2001. 13. П.А. Пилипченко Розрахунок i побудова графiкiв руху поїздiв. (мето.


Москва, Транспорт, 1972 3. Інструкція з розрахунку наявної пропускної спроможності залізниць України: Навчально — методичний посібник. Киев, Транспорт України, 2002 4. Г.Поттгофф Учение о транспортных потоках Москва . Методичні вказівки до курсового та дипломного проектування. Харків, ХарДАЗТ, 2002 32. Правила технічної експлуатації залізниць України. Міністерство транспорту України. Київ, Транспорт України 1995 33. Інструкція з руху поїздів і маневрової роботи на залізницях України. Міністерство транспорту України. Київ, Транспорт України 1995 34. Інструкція з сигналізації на залізницях України. Міністерство транспорту України. Київ, Транспорт України 1995 35.


Пропускна здатність - максимальне число автомобілів, яке може пропустити ділянку дороги в одиницю часу в одному або двох напрямках в розглянутих дорожніх і погодно-кліматичних умовах. Пропускна здатність автомобільних доріг залежить від числа смуг руху і пропускної спроможності кожної смуги руху. Пропускною спроможністю однієї смуги називають максимальну кількість транспортних засобів, що проходять через перетин смуги руху протягом однієї години в одному напрямку при дотриманні умов безпеки руху. Як правило, пропускну здатність смуги руху визначають на основі спрощеної динамічної теорії трансп.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

відповіді по географії 7 клас о.г стадник нова версія

відео старі геї

ігри рибал кана андроїд