наступальні та оборонні стратегії підприємства реферат

наступальні та оборонні стратегії підприємства реферат


Варіанти стратегії охоплення ринку. Наступальні і оборонні стратегії в досягненні конкурентної переваги. Аналіз ринкових можливостей підприємства. Особливості і перспективи розвитку попиту на товари. Оцінка позиції конкурентів на ринку, їх сильних та слабких сторін. Розробка стратегії і тактики маркетингу. реферат, добавлен 30.11.2014. 5. Дослідження маркетингової діяльності ПАТ "Львівська кондитерська фабрика Світоч". Оцінювання сильних і слабких сторін, маркетингових можливостей та загроз за допомогою SWOT-аналізу, дослідження споживачів продукції підприємства методом анкетування. Аналіз гармонійності товарного асортименту, стратегії охоплення ринку підприємства.


Стратегія конкуренції описується як наступальні чи оборонні (а досить часто – і коопераційні) дії підприємств, спрямовані на досягнення стійкого становища в галузі, з метою успішного подолання п'яти чинників конкуренції і, отже, гарантування максимальної віддачі від капіталовкладень. Для того, щоб вижити в сучасних умовах на ринку фірми, підприємства мають вірно використовувати наступальні та захисні дії у своїх взаємовідносинах із конкурентами.


- вивчити наступальні стратегії. - розглянути способи атак. 1. Наступальна стратегія. Конкурентне перевагу майже завжди досягається з допомогою успішних наступальних стратегічних дій; оборонні стратегії яких можуть захистити, зберегти конкурентна перевага, але йому дуже рідко допомагають створити його. Як чимало часу знадобиться успішної наступальної стратегії до створення переваги, залежить від характеристики конкуренції у галузі. Період створення то, можливо коротким, як, наприклад у сфері послуг, де потреба у обладнанні й системах розподілу під час здійснення наступальних дій мінімальна.


Оборонні стратегії орієнтовані на збереження стабільних позицій організації на ринку. До них належать стратегії імітації, захисту, оперативного реагування, очікування. Стратегія імітації ґрунтується на використанні відомих технологій та їх розвитку згідно з вимогами специфічного ринку. Наприклад, фармацевтична промисловість, що виготовляє ліцензовані ліки або популярні ліки на закінчених патентах. Фірма, що проводить стратегію імітації, не несе витрат на дослідження (за винятком витрат на придбання ліцензій) і тому може досягати значного зниження витрат і високої рентабельності продажу. Головн.


Наступальні і оборонні стратегії. Конкуренцію можна порівняти з війною. Подібна аналогія породила окремі терміни в СУ, наприклад - наступ, оборона, "партизанський напад" і ін. - захоплення стратегічних рубежів припускає отримання конкурентної переваги в новому, ще не сформованому, але перспективному сегменті, і примушення конкурента до надолужування упущеного; - партизанські напади - доля малих організацій, його основний принцип - "удар - відступлення". Ідеологія стратегії - нанесення раптових вузько спрямованих ударів по неукріплених позиціях конкурента. При її реалізації важливий чинник раптовості.


Наступальні і оборонні стратегії. Аналіз маркетингової стратегії підприємства. Аналіз стратегії по Минцбергу. Види ринкової стратегії. Види ринкової стратегії. Зовнішньополітичні стратегії СРСР і США. Величини конкурентних переваг в процесі виникнення конкуренції змінюються. Якщо у підприємства А є конкурентна перевага перед предпріятіемВ, то підприємство В змушене вдатися до дій, щодо підвищення своєї конкурентної переваги, або щодо його зниження у підприємства А. Конкурентна перевага певного виду, як правило, має свій життєвий цикл. Для продовження його стадії 'зрілості підприємство змушене приймати певні дії, які можуть носити або упереджувальний характер, або реагує.


Наступальні стратегії поділяються на дві групи: активно наступальні, помірно наступальні . Активна наступальна стратегія (стратегія лідерства) — означає поставлення за мету стати першим, провідним підприємством у певній сфері діяльності та збуту. Зазвичай навіть великі та потужні підприємства не ризикують використовувати її в рамках широкого кола видів продукції. Як правило, вона застосовується лише відповідно до одного чи кількох окремо взятих продуктів, там, де існують сприятливі умови для здійснення такої стратегії (ресурси, науково-технічний потенціал).


Обґрунтування стратегії розвитку підприємства. Сторінка 3. Так, для реалізації наступальної стратегії потрібні менеджери підприємницького типу, що впроваджують нові, нетрадиційні методи роботи. Для реалізації наступально-оборонної стратегії необхідні обачні менеджери-адміністратори. Оборонна стратегія вимагає сполучення підприємницьких і адміністративних задатків менеджерів, високого рівня соціальної компетентності, що дозволяють врятувати підприємство від краху. У результаті застосування цих інструментів змінюється поведінка працівників, підвищується ефективність їхньої роботи, поліпшується с.


Наступально - оборонна стратегія реалізується в умовах перебудови діяльності організації, коли необхідно виправляти її похитнулося становище. 2.5 Оборонна стратегія. Нарешті, в умовах оборонної стратегії має місце перебудова всіх сфер діяльності організації на основі жорсткої централізації управління нею. Зазвичай наступальний характер мають стратегії зростання і помірного зростання; наступально - оборонний - комбінована стратегія; чисто оборонний - стратегія скорочення діяльності. 2.6 Корпоративна стратегія. У великих корпораціях прийнято виділяти кілька рівнів стратегічного планування


Сутність стратегії підприємства. У ринковій економіці підприємство постійно змушене пристосовуватися до зростаючої нестабільності зовнішнього середовища і в першу чергу боротися з конкурентами, що випускають аналогічну продукцію. Це об'єктивно вимагає, щоб кожне підприємство виробляло і шукало свій шлях розвитку відповідно до вимог ринку, тобто щоб бути фінансово стійким, потрібно рости, вишукувати нові форми застосування капіталу, нові економічно ефективні технології виробництва, нові форми доведення продукції до ринку. Всі типи ділових стратегій можна розділити на три групи: наступальна (або стратегія прориву), оборонна (або стратегія виживання) і стратегія скорочення і зміни видів бізнесу.


Сутність стратегії підприємства. У ринковій економіці підприємство постійно змушене пристосовуватися до зростаючої нестабільності зовнішнього середовища і в першу чергу боротися з конкурентами, що випускають аналогічну продукцію. Це об'єктивно вимагає, щоб кожне підприємство виробляло і шукало свій шлях розвитку відповідно до вимог ринку, тобто щоб бути фінансово стійким, потрібно рости, вишукувати нові форми застосування капіталу, нові економічно ефективні технології виробництва, нові форми доведення продукції до ринку. Всі типи ділових стратегій можна розділити на три групи: наступальна (або стратегія прориву), оборонна (або стратегія виживання) і стратегія скорочення і зміни видів бізнесу.


Використання наступальних та оборонних стратегй для збереження та захисту конкурентної переваги. Информация: Тип работы: Реферат. Предмет: Менеджмент. Добавлен: 13.02.2011. СТРАТЕГІЯ І КОНКУРЕНТНА ПЕРЕВАГА конкурентний перевага стратегія наступальний. 1. Поняття і види стратегій. Ділові стратегії перемагають, якщо їхньою основою є стійка конкурентна перевага. Існує безліч способів досягнення конкурентної переваги: робити високоякісну продукцію, організовувати відмінне обслуговування клієнтів, мати власну технологію, добре відому торгову марку і репутацію тощо.


Єдиної стратегії для всіх організацій не існує. Кожна організація (підприємство, компанія, фірма) навіть однієї галузі унікальна, тому і визначення її стратегії також оригінальне, бо залежить від позиції підприємства на ринку, його потенціалу, динаміки розвитку, поведінки конкурента, стану економіки, соціального середовища і багатьох інших чинників.


Стратегія підприємства. Розділ: Менеджмент Тип роботи: реферат (інші типи робіт: курсова, дипломна) Формат: MS Word (*.doc) Розмір: 137.5 Кб (в архіві 29.42 Кб) Антивірус: перевірено - вірусів немає. Відправити на e-mail. Скачать реферат. Як тільки фірма починає якийсь стратегічний крок, то конкуренти завжди можуть відповісти зустрічними оборонними чи наступальними контр шагами. Таким чином, конкуренція являє собою гру стратегій, кроків і контр шагів, що розвертається в умовах наближених до бойового. Конкурентні війни між продавцями можуть приймати різні форми і відтінки.


Стратегія виживання - чисто оборонна стратегія і застосовується у випадках повного розлади економічної діяльності підприємства, в стані, близькому до банкрутства. Метою стратегії є стабілізація обстановки, тобто перехід до стратегії стабілізації і, в подальшому, до стратегії зростання. Зрозуміло, що дана стратегія не може бути довгостроковою.


Типологія стратегій підприємства. Поняття «стратегія» увійшло до управлінських термінів у 50-их роках, коли проблема своєчасної реакції на раптові зміни в зов нішньому середовищі набули важливого значення. Спочатку слово «стратегія» застосовувалось виключно у військовій практиці та визначалось як «наука та мистецтво розгорнення військ до бою». ‒ стратегія — цілеспрямовані рішення, які визначають і розкривають цілі компанії; приводять до . Активна (наступальна, експансивна) стратегія характери, зується: 1) Диверсифікацією (постійним розширенням діяльності фірми). 2) Технологічною орієнтацією (фірма розробляє новупродукцію, а потім оцінює можливості ринку).


Конкурентна стратегія описується як наступальні чи оборонні дії, спрямовані на досягнення стійкого становища в галузі, з метою успішного подолання п’яти чинників (сил) конкуренції і, отже, гарантування максимальної віддачі від капіталовкладень фірми. Формулювання цілей статті. Конкурентна перевага майже завжди досягається за рахунок наступальних стратегічних дій підприємства. Як багато часу знадобиться успішній наступальній стратегії для створення переваги, залежить від конкуренції у галузі. Вирізняють шість основних типів наступальної стратегії: § дії, спрямовані на протистояння сильним сторонам конкурента або перевершення їх


7. Стратегічний набір підприємства. 8. Поняття і зміст корпоративної стратегії підприємства. 9. Стратегія зростання. 10. Стратегія стабілізації. г) сукупність наступальних чи оборонних дій, спрямованих на створення стійкого становища в галузі, з метою успішного подолання чинників конкуренції і, гарантування максимальної віддачі від інвестованого капіталу. 2. Від чого залежить стратегічний набір кожного підприємства? а) від керівництва підприємства

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

технологічна карта вирощування ярої пшениці

феї вінкс

відповіді по географії 7 клас о.г стадник нова версія