конспект спортивної години у гпд

конспект спортивної години у гпд


Конспект спортивної години в ГПД. Місце проведення: спортзал. Одяг і взуття: спортивне. Перелічіть правила безпечної поведінки під час фізкультурно-оздоровчої години. Уважно слухати вказівок вихователя, робити лише те, що каже; Дотримуватись правил гри, щоб гра була чесною


Спортивна година групи продовженого дня (1-4 кл.). За правильної організації спортивна година в групі продовженого дня (далі ГПД) допоможе вихованцям зняти розумову напругу після уроків, подолати втому, підвищити працездатність, рівень рухової активності, збагатитись знанням рухових ігор та естафет, набути умінь організовано грати в колективі однолітків. Спортивна година в ГПД включає такі види рухів: Ходьба звичайна з різними рухами рук, ніг, тулуба; повільна та швидка ходьба по периметру майданчика зі зміною напряму руху; ходьба навшпиньки та на п’ятах; біг повільний і швидкий з виконанням з.


НАПРЯМ «ГРУПА ПРОДОВЖЕНОГО ДНЯ» Мета: забезпечити активний відпочинок школярів, зміцнюв. Спортивна година 2. Формування здоров'язбережувальної компетентності молодших школярів. Напрям «Група продовженого дня». Мета: забезпечити активний відпочинок школярів, зміцнювати їх здоров'я; формувати свідоме ставлення до здорового способу життя та систематичних занять фізичними вправами; підвищити розумову та фізичну активність, працездатність; виховувати бажання зміцнювати своє здоров'я. Матеріально-технічне забезпечення: м'ячі, гімнастичні палиці, повітряні кулі, чоботи, картонні «крижини». Хід заняття. І. Організаційний момент.


Конспекты. Мероприятия в ГПД для младших школьников. Спортивный час в ГПД для начальной школы. - Выровнялись. Направо! . Непременным элементом спортивного часа является ритмическая гимнастика, которая очень нравится детям. Они с желанием и старательностью выполняют цикл движений под музыку.


Конспект спортивної години в ГПД. Місце проведення: спортзал Одяг і взуття: спортивне. Фізкультурний інвентар: 2 футбольні м’ячі, 4 палички, 4 кеглі, 4 обручі. Перелічіть правила безпечної поведінки під час фізкультурно-оздоровчої години. Уважно слухати вказівок вихователя, робити лише те, що каже; Дотримуватись правил гри, щоб гра була чесною; Не чіпати без вказівок спортивний інвентар; Не лізти без вказівки вихователя на драбинки, бо можна впасти і вдаритися; Не нищити фізкультурний інвентар: не гнути, не ламати, бо при цьому можна поранитися; Вміти програвати і вигравати. Ходьба по колу (2 кола) а) на носках; б) на п’ятках; в) на зовнішній частині стопи; г) на внутрішній частині стопи.


Внеурочное занятие "Спортивный час" в группе продленного дня по теме "Если на улице идет дождь". Главные вкладки. Методическая разработка внеурочного занятия "Спортивный час" в группе продленного дня методическая разработка (1, 2 класс). Опубликовано 02.12.2019 - 0:54 - Пархоменко Наталья Александровна. Внеурочное занятие "Спортивный час" в группе продленного дня по теме "Если на улице идет дождь". Скачать: Вложение.


Юлия Тебекина Методическая разработка спортивного часа в ГПД «Веселые старты». Конспект внеурочного занятия: «Спортивный час» в ГПД. Учитель: Тебекина Юлия Владимировна, учитель начальных классов, ГБОУ СОШ № 591 невского района Санкт-Петербурга (1 категория). Тема занятия: «Веселые эстафеты». Цель занятия: «Познакомить детей с новыми спортивными играми». Задачи занятия: Образовательные задачи (предметные результаты): 1. Учить действовать по правилам игры. 2.Способствовать совершенствованию владением мячом: держание, передачи мяча на расстоянии, ловля, броски мяча в процессе игр. 3. Развивать л.


Спортивно-оздоровча година у групі продовженого дня 5-Б кл. (Гольчук А.В.) Мета: зміцнювати здоров҆ я учнів; сприяти їх фізичному розвитку, формуванню правильної постави, опануванню певного обсягу рухових навичок; розвивати у дітей рухові якості (спритність та швидкість); формувати звичку дотримуватись правил і норм здорового способу життя; залучати школярів до фізичної культури як складової загальнолюдської культури


У групах продовженого дня міцніше згуртовується колектив дітей. Для учнів початкових класів навчально-виховний процес у таких групах - це фрагмент реального життя із системою конкретних стосунків. Група продовженого дня відкриває широкі можливості для органічного поєднання навчання і виховання учнів, заохочує їх брати участь у цікавих позакласних і позашкільних заходах, сприяє розвитку індивідуальних здібностей дітей. Але навчально-виховний процес у ГПД не повинен бути продовженням уроків. Соціальна і педагогічна ситуація вимагає від сучасних вихователів відповідного підходу до організації роб.


Головна » Файли » Навчальні предмети » ГПД. Конспект спортивного заняття. [ (4.0 Kb) ]. 13.08.2008, 14:26.


Просмотр содержимого документа «Спортивный час в режиме ГПД по теме "Сказочная эстафета" ». «Веселые старты» 3-4 классы. Форма мероприятия: спортивно - развлекательная эстафета. (Кому не знакомо это сказочное существо, у которого 3 головы! Давайте тоже сделаем Змея Горыныча, это несложно. Трое участников встают рядом, кладут руки на пояс или на плечи друг другу, По сигналу Змей Горыныч начинает движение, причем участники, стоящие по бокам, должны выполнять движения руками, напоминающие взмахи крыльев.


Спортивно-оздоровчі години. Фізкультурно-оздоровча робота — важлива частина педагогічного процесу. Особливого значення вона набуває у зв'язку зі зростанням навантаження на молодших школярів, збільшенням кількості хворих дітей, несприятливими екологічними умовами, гіподинамією. Організація фізкультурно-оздоровчої роботи потребує продуманого, творчого підходу, особливо — якщо група різновікова. Вихователь має бути обізнаний зі станом здоров'я, рівнем фізичного розвитку кожного учня, і відповідно до цього регулювати навантаження. Для занять фізкультурою доцільнішим є поділ учнів на груп.


Спортивна година в ГПД. Шановні гості сайту!!! Тут ви можете знайти інформацію про зміст та структуру спортивної години та інші фізкультурно-оздоровчі заходи в режимі ГПД, також переглянути приклади комплексів загальнорозвиваючих вправ, та відео фізкультхвилинки для занять з дітьми. Č. Updating. ĉ. Cпортивна година в ГПД.doc. (29k). Алёна Мороз


У групах подовженого дня треба привчати дітей чергувати розумову і фізичну діяльність, раціонально будувати режим життя, суворо дотримуватися гігієнічних вимог, зміцнювати здоров’я, покращувати свій фізичний стан, готуватися до майбутнього дорослого життя. Організовуючи спортивні години, вчитель прагне до тісної взаємодії з вихователями груп. Для цього створюють методичні об’єднання вчителів, на яких систематично розглядаються питання фізичного виховання. Із вихователями.


(Пригадуємо структуру спортивної години, рекомендовану на занятті № 2 з вихователями ГПД). Приблизна структура спортивної години. 1. Початок заняття з повільного бігу, який чергується з ходьбою (3-5 хвилин). Загальнорозвиваючі вправи з комплексу ранкової гімнастики (6-8 вправ, 4-5 хвилин).


5. Дослідити організацію дозвілля в групах продовженого дня. Об’єкт дослідження – процес застосування інтерактивних форм і методів на заняттях в групі продовженого дня. Предмет дослідження – дидактичні засади, що сприяють ефективному застосуванню інтерактивних методів на заняттях в групі продовженого дня, організація дозвілля в ГПД. Відповідно до мети та завдань дослідження використано комплекс взаємопов’язаних методів. Для фізичного виховання учнів молодших класів у групах продовженого дня є щоденні групові фізкультурні заняття (використовую вправи з різними предметами – м’ячами, скакалками; біг, стрибки). Планую спортивні години з урахуванням пір року.


Таким образом, в школе с продлённым днём, работающей в одну смену, наиболее подходящее для проведения спортивного часа время – после 12 часов, то есть время, когда работоспособность начинает снижаться. Школа, организующая ГПД, должна иметь пришкольный участок для проведения отдыха учащихся. Чтобы организовать спортивный час наиболее эффективно, пришкольный участок следует разделить на секторы – отдельные игровые площадки для разных классов.


Спортивные часы, которые проводятся в ГПД, способствуют активному двигательному отдыху. Активные движения повышают устойчивость ребенка к заболеваниям. Движения, физические упражнения обеспечивают эффективное решение задач, если выступают в форме целостного двигательного режима, отвечающего возрастным и индивидуальным особенностям каждого ребёнка. Мы шагаем, мы шагаем Руки выше поднимаем Голову не опускаем, Дышим ровно, глубоко. 6. Наклоны вперёд, руками коснуться пола, выпрямиться, поднять руки вверх: Вдруг мы видим: у куста Выпал птенчик из гнезда Тихо птенчика берём И назад его кладем. 7. Бег на носках

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

відповіді по географії 7 клас о.г стадник нова версія

відео старі геї

атлас з географії 7 клас