пiсню конi мої конi

пiсню конi мої конi


Коні ж мої коні, де ж я вас вигоню. Літа молодії, коли ж я вас догоню. Догоню,догюню, на дубовім мості. Ой верніться літа, ще раз до мене в гості. Дивися дівчино, камінь над водою. Як поплеве той камінь, оженюсь я з тобою. Дівчина стояла, камінь доглядала. Народна - Коні ж мої, коні. (добавить в избранное) (текст песни) 02:27. Еще песни Народна. (бесконечная прокрутка). слушать. (скачать). Народна - Ти гадаєш, мій Андрійку *мінус* YAMAHA PSR 550.


Океан Ельзи - Ой, чий там кінь стоїть (народна пісня) - Продолжительность: 3:50 Svetllanka 3 082 455 просмотров. 3:50. Позитивні Українські Пісні - Справжні Українські Пісні (Сучасні Пісні 2020) - Продолжительность: 55:48 Українські Пісні 126 224 просмотра. 55:48. Народна музика PART 3 - Продолжительность: 46:13 IT mVIDEO Recommended for you. 46:13. Тарас Курчик - Явір і яворина - Продолжительность: 4:10 Віталій Яворський 39 239 просмотров.


Скачать минус песни «Коні мої коні» 128kbps. Коні, мої коні, як я вас напою. Літа молодії, коли я вас догоню. Догоню,догюню, на тисовім мості. Ой верніться літа, ще раз до мене в гості. Дивися дівчино, камінь над водою. Як той камінь попливе, оженюся з тобою. Дівчина стояла, камінь доглядала.


Слушайте и скачивайте коні бесплатно на Хотплеере в mp3. Віктор Кавун — Коні гриви 02:33. Воплі Відоплясова — Червоні коні 02:23. Олег Мазур — Коні мої, коні 03:12. Гурт Експрес — Розпрягайте , хлопцi коні 04:57. Воплі Відоплясова — Червоні Коні 01:50. Гурт Експрес — Коні ж мої, коні 03:06. Володимир Гуменчук — Коні 02:29. Гурт Експрес — Розпрягайте , хлопці коні 04:57. Олена Гайдичук — Розпрягайте, хлопці, коні 02:46. гурт Вишня — Летять коні на вкраїну 02:51. Wild Country Instrumentals — Преріями на коні 03:06. Гурт Made In Ukraine — Розпрягайте, хлопці, коні 04:23. Ukiez — Розпрягайте Хлопці Коні 04:18.


На этой странице находится текст песни Гурт Талісман - Коні ж мої коні, а также перевод песни и видео или клип. Текст. Перевод. Коні ж мої коні, де ж я вас напою. Літа молодії, коли ж я вас догоню. Догоню,догюню, на клиновім мості. Ой верніться літа, ще раз до мене в гості. Дивися дівчино, камінь над водою. Як поплеве той камінь, оженюсь я з тобою. Дівчина стояла, камінь доглядала.


— Коню мій, коню, запродам я тебе, Запродам я тебе в чужу сторону, В чужу сторону пшияцелю свому. — Ой пане мій, пане, не продавай мене! Не продавай мене, спогадай за себе, Спогадай-но теє: як ми воювали, Як ми воювали турецькії землі, Як за нами гнали турки з поляками, То ми втікали битими шляхами (Двічі), То мої копита огонь кресали. Я, кінь вороненький, море перескочив, Море перескочив, копита не вмочив, Ані копитечка, ані сіделечка, Ні ружа, ні меча, ні тебе, панича. Походження та примітки. Коню мій, коню. Коню вороненький. Запис: А. Малинка у селі Хорово, Волинь. А. Малинка, Сборник матер.


Ой, розливаються пісні про козацьку волю, Ой, на крилатому коні полечу у поле, Там у травах потону у твоїм коханні, І співатиму пісні з вітром аж до рання. О-о-о, ходять коні вороні, О-о-о, нема спокою мені. Ой. ви несіть мене, несіть, коні в степ широкий, Там. де з гітарою удвох всі пройшов дороги, Де кохався у росі і співав з вітрами, І де зорі в небі всі танули над нами, Ой, ви несіть мене, несіть, коні мої коні Застоялися ви вже у тіснім загоні, Наче вітер ви швидкі, і дзвінкі підкови, Довгі гриви золоті,буйні і шовкові, О-о-о.ходять коні вороні О-о-о.нема спокою мені Ой. на-на-най.


коня поміняти в козацьких радутах, і мчати, і мчати крізь день і крізь ніч! Скрадатись, як звір, у корчах побережних . задушена пісня в петлі захрипить! Над Білою Церквою смуга багряна, і змилені коні аж лука стають. Усі до Богдана і всі од Богдана —. із тьми виростають і в тьмі розтають. Спіткнувся мій кінь об димучі руїни. Чи в таборі гетьман? — якби хоч знаття. Тут, може, ідеться про долю країни! —


Кінь завжди був гарним помічником на полюванні, вірним товаришем у бою. Він і з біди визволить, і з кривавої битви виведе, і до студеного ручаю приведе. Підтвердженням того існує багато народних пісень козацької доби. Із боків та сторожають, А з переду зустрічають, А іззаду погоня біжить.” - Не журися, коню вороненький, Ми від погоні втечемо, А сторожу та обминемо, А з устрічею та поб’ємося, Ой низом, кониченьку, низом!


Вихідний автор пісні Дзідзьо весілля в Шато Рояль SHATO ROYAL - Поиск музыки онлайн на Mp3muzlo, скачивайте музыку без ограничений! . гурт НА КОНЯ А ти тільки моя МУЗИКАНТИ НА ВЕСІЛЛЯ Івано Франківськ Коломия 0978178998 0971588476. 1.49 MB 00:01:08 10. Слушать. Скачать. ГІрко гірко нареченим зйомка 095 105 5330 гурт Догадайся сам весілля в Шато рояль. 8.40 MB 00:06:23 44. Слушать.


Коні ж мої, коні. 47:52. Українські застольні пісні стіл шостий - Гурт Експрес [Альбом]. 6:14:44. Тум-ца тутум-ца. Шкварка, чарка та Одарка - кращі застільні Українські пісні (Весільні пісні, Застольні пісні). 04:06. Коні мої коні. 53:15. 0680595280 Збірник пісень 66 Українська Музика 2020 рік Весільні Народні Пісні Живий Звук Записано. 04:54. Розпрягайте, хлопці, коні караоке. 04:46. Ой чий ТО кінь стоїть - весільна народна пісня. Звичаї прикарпаття 2020. 1:54:34.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

відповіді по географії 7 клас о.г стадник нова версія

відео старі геї

ігри рибал кана андроїд